jueves, 9 de diciembre de 2010


Dimecres 24/11/10

Avui, les dues primeres hores les hem dedicat a treballar el subjecte i el predicat. A l’horari, posava: “Llengua catalana, desdoblament”. No m’ha donat temps a preguntar-li a la Margarita que volia dir, ja que uns quants alumnes s’han aixecat i amb una autonomia increïble han anat cap a l’aula de llengües, on els esperava la Cinta. Després la Margarita m’ha explicat que els separen per nivells.

Així doncs, hem agafat el llibre de Català i hem treballat el tema del subjecte i el predicat. La nota negativa del dia l’han donada dos alumnes que estaven una mica moguts i no deixaven que la classe es desenvolupes amb tranquil·litat. La Margarita ho ha solucionat demanant-los que copiessin les explicacions que hi ha al llibre sobre el tema que estàvem treballant.

Després del pati, els alumnes han anat directament a la biblioteca. Cada dimecres, dediquen aquesta hora a tornar el llibre que van agafar la setmana passada i a escollir-ne un de nou. Després, quan tornen a l’aula, anoten en un cartell que hi ha penjat a la paret, el llibre que han llegit.

Tot seguit, ha arribat la professora d’anglès amb un altre alumne de pràctiques que està realitzant aquesta especialitat a la UB. Quan tots els alumnes eren al seu lloc i la classe ha tornat a la normalitat, la professora s’ha mostrat una mica decepcionada per el resultat de l’exercici del números del dilluns, així que la volgut repetir i a començat a dir uns números que els alumnes havien d’escriure en un paper. Després, ella els ha escrit a la pissarra per tal que poguessin corregir els errors.

Després de dinar hem dedicat les dues hores a Coneixement del Medi. Avui tocava treballar els aliments. Hem obert els llibres per el tema 2 i hem llegit el que ens deia sobre els aliments, quins tipus hi ha, quines són les seves funcions, etc.. Per acabar, els ha demanat que resolguessin per parelles les preguntes que hi ha al final del tema.

1 comentario: